Bingel

Onze school is trots in de top 10 van Vlaanderen te zitten van de scholen die de meeste oefeningen op Bingel maakten. Toch werkt jammer genoeg Bingel niet altijd probleemloos. Wij vinden het belangrijk dat onze leerlingen verder kunnen met Bingel, ook thuis. 
Om Bingel te helpen de oorzaak van het probleem te achterhalen, ontvangen zij graag enkele bijkomende gegevens:
• een screenshot van de oefening waarbij het probleem zich voordoet;
• informatie over het toestel en het besturingssysteem dat u gebruikt (bv. computer met Windows 7, iPad met iOS 8 etc.);
• informatie over de internetbrowser die u gebruikt (bv. Google Chrome, Safari etc.).
De ouders kunnen ons ook rechtstreeks contacteren en deze info doorgeven op bingel@vanin.be of via het contactformulier op http://www.bingelsite.be/nl/faq/contacteer-de-klantendienst

Deze blogpost werd geplaatst op Friday, September 18, 2015 om 16:18 door Vanja Colson onder Ongecategoriseerd.